Regulamin kursów online – Edu-Dutch
Poniższy regulamin obowiązuje od 15.07.2025
Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług edukacyjnych przez Academy Edu-Dutch B.V., w tym:
- zasady nabywania i realizacji kursów języka niderlandzkiego dostarczanych w formie treści cyfrowych (kursy e-learning),
- zasady uczestnictwa w kursach grupowych online oraz lekcjach indywidualnych prowadzonych zdalnie.
Administratorem serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.edu-dutch.pl oraz podmiotem odpowiedzialnym za realizację kursów jest: Academy Edu-Dutch B.V. siedziba: Tine van Dethstraat 81, 2331 CD Leiden, Nederland, KvK: 94710732, adres e-mail: info@edu-dutch.com
Wszelkie pytania dotyczące działania platformy, oferty kursów lub warunków korzystania z usług można kierować:
📧 drogą mailową: info@edu-dutch.com
📞 telefonicznie: +31614416481
Najbardziej efektywną formą kontaktu jest wiadomość e-mail. Na zgłoszenia odpowiadamy w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 9:00–17:00, zazwyczaj w ciągu dwóch dni roboczych.
1. Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące definicje:
- Platforma – serwis internetowy dostępny pod adresem www.edu-dutch.pl z rozszerzeniami.
- Użytkownik / Uczeń – osoba fizyczna, która korzysta z Platformy, w tym składa zamówienie lub uczestniczy w kursie.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta (PNPK) – osoba fizyczna zawierająca z Academy Edu-Dutch umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Kurs – produkt edukacyjny oferowany przez Academy Edu-Dutch, dostarczany w formie:
- kursu e-learning (treści cyfrowe dostępne online),
- kursu grupowego online (zajęcia na żywo prowadzone przez lektora),
- lekcji indywidualnych online (zajęcia na żywo prowadzone przez lektora).
- Regulamin – niniejszy dokument określający warunki korzystania z usług edukacyjnych Academy Edu-Dutch.
2. Postanowienia wstępne
2.1. Korzystając z Platformy Edu-Dutch, Użytkownik może w szczególności:
- przeglądać publicznie dostępną zawartość Platformy,
- założyć konto użytkownika lub korzystać z już utworzonego konta,
- nabywać i/lub realizować Kursy niderlandzkiego (e-learning, grupowe oraz indywidualne),
- kontaktować się z Academy Edu-Dutch za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji.
2.2. Powyższe działania stanowią usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa i realizowane są przez Academy Edu-Dutch na rzecz Użytkownika.
2.3. Do korzystania z Platformy nie jest wymagane spełnienie szczególnych warunków technicznych. Wystarczające są:
- dostęp do Internetu,
- standardowy i aktualny system operacyjny,
- standardowa i aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą plików cookies,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
2.4. Przeglądanie ogólnodostępnych treści Platformy możliwe jest anonimowo, bez konieczności podawania danych osobowych. Utworzenie konta użytkownika, zakup Kursu oraz skorzystanie z funkcji kontaktu z Academy Edu-Dutch wymaga podania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji danej usługi.
2.5. Zabronione jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, w szczególności za pośrednictwem formularzy dostępnych na Platformie. Szczegółowe zasady w tym zakresie zostały określone w załączniku do niniejszego Regulaminu.
2.6. Wyznaczony został elektroniczny punkt kontaktowy związany z Platformą, przeznaczony do bezpośredniej komunikacji: info@edu-dutch.com. Ten sam adres służy Użytkownikom do szybkiej i bezpośredniej komunikacji z Academy Edu-Dutch. Komunikacja może odbywać się w języku polskim lub angielskim.
2.7. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu danych oraz ochrony danych osobowych Użytkowników, Academy Edu-Dutch wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, dostosowane do poziomu ryzyka związanego ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, w szczególności środki uniemożliwiające pozyskanie lub modyfikację danych przez osoby nieuprawnione.
2.8. Academy Edu-Dutch podejmuje wszelkie działania w celu zapewnienia prawidłowego i niezakłóconego funkcjonowania Platformy. Wszelkie zauważone nieprawidłowości, błędy lub przerwy w działaniu Platformy należy niezwłocznie zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2.9. Platforma jest systemem teleinformatycznym zarządzanym przez Academy Edu-Dutch. W związku z tym zastrzegamy możliwość przeprowadzania prac serwisowych, modernizacyjnych i aktualizacyjnych w celu podniesienia jakości usług oraz rozwoju funkcjonalności Platformy.
3. Konto użytkownika
3.1. Konto użytkownika tworzone jest automatycznie w wyniku wypełnienia i przesłania formularza zamówienia. Posiadanie konta użytkownika jest niezbędne do realizacji zamówionego Kursu, zarówno w formie e-learning, jak i zajęć grupowych lub indywidualnych.
3.2. Wysłanie formularza zamówienia skutkuje zawarciem umowy o prowadzenie konta użytkownika pomiędzy Użytkownikiem a Academy Edu-Dutch. Na podstawie tej umowy Academy Edu-Dutch zobowiązuje się do zapewnienia Użytkownikowi dostępu do konta oraz możliwości korzystania z jego funkcjonalności, a Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z konta zgodnie z Regulaminem, przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego.
3.3. Umowa o prowadzenie konta użytkownika zawierana jest na czas nieokreślony.
3.4. Logowanie do konta użytkownika odbywa się przy użyciu adresu e-mail oraz ustalonego hasła. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zapewnienie poufności tych danych. Academy Edu-Dutch nie ponosi odpowiedzialności za skutki dostępu osób nieuprawnionych do konta użytkownika, jeśli taki dostęp był możliwy z przyczyn leżących po stronie Użytkownika (np. udostępnienie danych dostępowych osobom trzecim, brak odpowiednich zabezpieczeń).
3.5. W ramach konta użytkownika możliwe jest ustawienie:
- nazwy użytkownika (widocznej dla innych uczestników kursów grupowych),
- awataru (np. zdjęcia profilowego).
3.6. Ustawiając nazwę użytkownika i/lub awatar, Użytkownik wyraża zgodę na ich rozpowszechnianie w obrębie Platformy, w szczególności w kontekście uczestnictwa w kursach grupowych.
3.7. Nazwa użytkownika oraz awatar nie mogą zawierać treści wulgarnych, obraźliwych, naruszających prawa osób trzecich ani innych treści zabronionych przepisami prawa lub sprzecznych z dobrymi obyczajami. Szczegółowe zasady w tym zakresie określone są w załączniku do niniejszego Regulaminu.
4. Kursy edukacyjne
4.1. Kursy oferowane przez Academy Edu-Dutch są odpłatne. Informacje o dostępnych Kursach, ich wariantach, zakresie tematycznym oraz cenach znajdują się na stronie internetowej: www.edu-dutch.pl
4.2. Zakup Kursu następuje poprzez:
- wybór odpowiedniego wariantu Kursu (e-learning lub indywidulany online)
- dodanie go do koszyka,
- wypełnienie i przesłanie formularza zamówienia.
W wyniku złożenia zamówienia zawierana jest umowa o odpłatne dostarczenie treści cyfrowych tworzących Kurs.
4.3. Cena Kursu jest płatna:
- w całości z góry, albo
- w systemie ratalnym (subskrypcji), o ile taka opcja została udostępniona i zaakceptowana przez zewnętrznego operatora płatności. Decyzja w sprawie możliwości płatności ratalnej zależy wyłącznie od operatora płatności i Academy Edu-Dutch nie ma wpływu na wynik procedury oceny.
4.4. Dostępne formy płatności:
- przelew tradycyjny na rachunek bankowy Academy Edu-Dutch,
- płatności online realizowane za pośrednictwem operatora Stripe.
- W przypadku niektórych kursów istnieje możliwość skorzystania z płatności ratalnej, realizowanej wyłącznie za pośrednictwem systemu subskrypcji Stripe, zgodnie z warunkami wskazanymi podczas składania zamówienia.
4.5. Na żądanie Użytkownika wystawiana jest faktura, przesyłana drogą elektroniczną na adres e-mail przypisany do konta użytkownika.
4.6. Dostęp do Kursu e-learning jest przyznawany:
-
na okres 12 miesięcy liczony od dnia zaksięgowania płatności.
4.7. W przypadku Kursów z dostępem bezterminowym, w razie konieczności likwidacji konta użytkownika (np. z powodu zmian technologicznych lub zakończenia działalności Academy Edu-Dutch), Użytkownik otrzyma możliwość pobrania wszystkich treści cyfrowych składających się na zamówiony Kurs na własny nośnik. Termin na pobranie tych treści nie będzie krótszy niż 14 dni i zostanie wskazany w wiadomości e-mail wysłanej na adres przypisany do konta użytkownika.
4.8. Treści cyfrowe tworzące Kurs udostępniane są za pośrednictwem konta użytkownika na Platformie. Treści są zorganizowane w formie lekcji.
4.9. W okresie dostępu do Kursu Użytkownik może:
-
zadawać pytania merytoryczne dotyczące materiału, korzystając z funkcji grupy kursantów lub wysyłając prywatną wiadomość do prowadzącego – zgodnie z zasadami opisanymi w § 5 niniejszego Regulaminu,
5. Kursy grupowe online
5.1. Kursy grupowe oferowane przez Academy Edu-Dutch mają charakter usług edukacyjnych świadczonych w ściśle określonym terminie zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
5.2. W przypadku kursów grupowych rozpoczynających się przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy, Uczestnik może utracić prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli:
- wyraził zgodę na rozpoczęcie kursu przed upływem terminu do odstąpienia,
- został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia w związku z rozpoczęciem realizacji kursu, w tym również w związku z wysyłką materiałów dydaktycznych (np. książki papierowej).
5.3. Zgoda, o której mowa powyżej, wyrażana jest poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w formularzu rejestracyjnym.
5.4. Wysłanie przez Academy Edu-Dutch fizycznych materiałów edukacyjnych, takich jak podręcznik, stanowi rozpoczęcie realizacji umowy w zakresie dostarczania treści edukacyjnych oraz świadczenia usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb konsumenta, co zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta wyłącza możliwość odstąpienia od umowy.
5.5. W przypadku rozpoczęcia kursu zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz/lub wysyłki materiałów edukacyjnych, Uczestnik zobowiązany jest do zapłaty pełnej ceny kursu, nawet jeśli nie będzie uczestniczył w dalszych zajęciach.
5.6. Uczestnik kursu grupowego nie ma możliwości jednostronnego zawieszenia udziału w kursie. W przypadku nieobecności spowodowanej np. względami zdrowotnymi lub innymi okolicznościami niezależnymi od Academy Edu-Dutch, uczestnik zachowuje dostęp do materiałów dydaktycznych na platformie e-learning. Na wniosek uczestnika możliwe jest bezpłatne wydłużenie dostępu do platformy w ramach rekompensaty. Nieobecność na zajęciach nie uprawnia jednak do zwrotu kosztów kursu ani do przeliczenia ceny kursu proporcjonalnie do liczby opuszczonych lekcji.
5.7. Academy Edu-Dutch zastrzega sobie prawo do przełożenia zaplanowanego terminu rozpoczęcia kursu grupowego w przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń niezbędnych do utworzenia grupy. Zapisany Uczestnik zostanie niezwłocznie poinformowany o nowym proponowanym terminie rozpoczęcia kursu i będzie miał możliwość wyboru: oczekiwania na nowy termin lub rezygnacji z udziału w kursie.
5.8. Lekcje online w ramach kursu grupowego odbywają się za pośrednictwem narzędzi komunikacji zdalnej, takich jak Zoom, w terminach ustalonych z góry przez Academy Edu-Dutch.
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie zajęć, w tym do przesunięcia terminu lekcji lub wyznaczenia zastępstwa nauczyciela, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Academy Edu-Dutch, takich jak choroba prowadzącego lub inne sytuacje losowe.
6. Kursy indywidualne online
6.1. Kursy indywidualne oferowane przez Academy Edu-Dutch mają charakter usług edukacyjnych świadczonych w ściśle określonych terminach, uzgodnionych indywidualnie z Uczestnikiem.
6.2. W przypadku kursów indywidualnych rozpoczynających się przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy, Uczestnik może utracić prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli:
- wyraził zgodę na rozpoczęcie kursu przed upływem terminu do odstąpienia,
- został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia w związku z rozpoczęciem realizacji kursu, w tym również w związku z wysyłką materiałów dydaktycznych (np. książki papierowej).
6.3. Zgoda, o której mowa powyżej, wyrażana jest poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w formularzu rejestracyjnym.
6.4. Wysłanie przez Academy Edu-Dutch fizycznych materiałów edukacyjnych, takich jak podręcznik, stanowi rozpoczęcie realizacji umowy w zakresie dostarczania treści edukacyjnych oraz świadczenia usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb konsumenta, co zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta wyłącza możliwość odstąpienia od umowy.
6.5. W przypadku rozpoczęcia kursu zgodnie z uzgodnionym harmonogramem oraz/lub wysyłki materiałów edukacyjnych, Uczestnik zobowiązany jest do zapłaty pełnej ceny kursu, nawet jeśli nie będzie uczestniczył w dalszych zajęciach.
6.6. Lekcje online w ramach kursu indywidualnego odbywają się za pośrednictwem narzędzi komunikacji zdalnej, takich jak Zoom, w terminach ustalanych indywidualnie pomiędzy Academy Edu-Dutch a Uczniem. Terminy zajęć mogą ulec zmianie lub zostać odwołane z przyczyn niezależnych od Academy Edu-Dutch, np. w przypadku choroby lektora. Uczeń ma prawo do przełożenia ustalonego terminu lekcji, pod warunkiem, że poinformuje o tym nie później niż 24 godziny przed planowanym rozpoczęciem kolejnych zajęć. Zgłoszenia należy dokonać poprzez jeden z poniższych kanałów komunikacji:
- telefonicznie lub przez wiadomość WhatsApp na numer: +31 6 14416481,
- wiadomością e-mailową na adres: info@edu-dutch.com.
6.7. W przypadku braku zgłoszenia w powyższym terminie, lekcja uznawana jest za zrealizowaną i nie przysługuje jej przełożenie ani zwrot kosztów. Lekcje odbywają się regularnie, raz w tygodniu lub co dwa tygodnie – zgodnie z ustaleniami między stronami. Uczeń ma możliwość czasowego zawieszenia uczestnictwa w kursie indywidualnym, pod warunkiem uprzedniego zgłoszenia takiej potrzeby wraz z podaniem uzasadnienia i zgoda Academy Edu-Dutch.
7. Kursy e-learning
7.1. Kursy e-learning oferowane przez Academy Edu-Dutch mają charakter usług edukacyjnych świadczonych w formie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, oraz mogą obejmować fizyczne materiały edukacyjne, takie jak podręcznik.
7.2. W przypadku kursów e-learning, do których dostęp jest przyznawany przed upływem 14 dni od zawarcia umowy, Uczestnik może utracić prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli:
- wyraził zgodę na rozpoczęcie realizacji kursu przed upływem terminu do odstąpienia,
- został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia w związku z rozpoczęciem świadczenia treści cyfrowych,
- został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia w związku z wysyłką materiałów edukacyjnych (np. książki papierowej).
7.3. Zgoda, o której mowa powyżej, wyrażana jest przez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w formularzu rejestracyjnym / zakupowym.
7.4. Udostępnienie treści cyfrowych w ramach konta użytkownika lub wysyłka materiałów edukacyjnych stanowi rozpoczęcie realizacji umowy w rozumieniu art. 38 pkt 13 oraz pkt 3 ustawy o prawach konsumenta. Od tego momentu Uczestnik traci prawo do odstąpienia od umowy.
7.5. W przypadku rozpoczęcia kursu poprzez udostępnienie treści e-learningowych i/lub wysyłkę podręcznika, Uczestnik zobowiązany jest do zapłaty pełnej ceny kursu, nawet jeśli nie będzie z niego korzystał.
8. Prawa autorskie
8.1. Wszystkie treści dostępne na naszej Platformie, takie jak teksty, zdjęcia, nagrania wideo i inne materiały multimedialne, są chronione prawem autorskim. Zabrania się ich kopiowania, udostępniania, powielania lub wykorzystywania bez naszej pisemnej zgody. Takie działania mogą prowadzić do odpowiedzialności cywilnej lub karnej.
8.2. Materiały stanowiące część kursów (np. lekcje wideo, ćwiczenia, pliki PDF, nagrania audio) są objęte ochroną praw autorskich. Udzielamy uczestnikom niewyłącznej, nieprzenoszalnej i terytorialnie nieograniczonej licencji na korzystanie z tych materiałów wyłącznie na potrzeby własne związane z nauką języka niderlandzkiego w ramach wykupionego kursu. Zabrania się ich dalszego udostępniania, kopiowania, publikowania lub wykorzystywania w celach komercyjnych.
8.3. Jeżeli uczestnik kursu otrzymuje od nas papierową książkę lub zeszyt ćwiczeń jako część materiałów kursowych, przypominamy, że także one podlegają ochronie prawnej. Kopiowanie, skanowanie, rozpowszechnianie czy udostępnianie ich treści osobom trzecim bez zgody właściciela praw autorskich (np. wydawnictwa) jest zabronione.
8.4. W przypadku naruszenia powyższych zasad, zastrzegamy sobie prawo do natychmiastowego zakończenia współpracy, zablokowania dostępu do kursu, a w razie potrzeby — podjęcia kroków prawnych.
9. Niedozwolone zachowania
9.1. Zobowiązujesz się do korzystania z Platformy w sposób zgodny z obowiązującym prawem, niniejszym Regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego. W szczególności zabrania się:
- udostępniania swojego konta użytkownika innym osobom, w tym przekazywania danych dostępowych (loginu i hasła) osobom trzecim,
- podejmowania prób nieuprawnionego dostępu do zasobów lub funkcji Platformy, które nie zostały przypisane do Twojego konta użytkownika,
- podejmowania działań, które mogą zakłócać działanie Platformy lub systemu informatycznego, w szczególności poprzez wykorzystywanie złośliwego oprogramowania, próbę włamań lub innych technik hakerskich,
- wykorzystywania konta użytkownika do celów marketingowych, promocyjnych lub sprzedażowych, niezwiązanych z nauką języka w ramach kursów Edu-Dutch,
- naruszania praw autorskich do materiałów dostępnych na Platformie, w tym kopiowania, rozpowszechniania, modyfikowania lub udostępniania treści bez naszej zgody,
- korzystania z narzędzi dostępnych na Platformie (np. czatów, komentarzy, grup) w sposób naruszający dobra osobiste innych osób, zasady współżycia społecznego lub godzący w dobre obyczaje,
- publikowania treści zabronionych, w tym wulgaryzmów, treści obraźliwych, nienawistnych, dyskryminujących lub niezgodnych z załącznikiem do niniejszego Regulaminu.
9.2. W przypadku stwierdzenia naruszenia któregokolwiek z powyższych zakazów, zastrzegamy sobie prawo do zablokowania dostępu do konta użytkownika, a tym samym do wykupionych kursów. W takiej sytuacji użytkownik otrzyma uzasadnienie decyzji drogą mailową. Użytkownik ma prawo do złożenia odwołania w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o blokadzie. Odwołania rozpatrujemy w terminie 14 dni od ich otrzymania.
10. Odstąpienie od umowy
10.1. Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta (PNPK), przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Academy Edu-Dutch na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia – z wyjątkiem przypadków wskazanych w punkcie 5, punkcie 6 i punkcie 7, tj. w szczególności gdy:
- wyraziłeś zgodę na rozpoczęcie realizacji kursu (np. udział w zajęciach grupowych lub indywidualnych online) przed upływem terminu 14 dni od dnia zawarcia umowy;
- uzyskałeś dostęp do pełnych treści cyfrowych (e-learning), które nie są zapisane na nośniku materialnym;
- została do Ciebie wysłana papierowa książka lub inne spersonalizowane materiały edukacyjne w ramach kursu.
10.2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, wystarczy przesłać do nas oświadczenie drogą elektroniczną na adres e-mail: info@edu-dutch.com. Możesz skorzystać z przykładowego formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
10.3. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy:
- tracisz dostęp do wykupionego kursu,
- zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
10.4. Zwrotu dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś do zapłaty za kurs, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z dodatkowymi kosztami.
11. Reklamacje
11.1. Academy Edu-Dutch świadczy na rzecz Uczestników usługi drogą elektroniczną z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
11.2. W przypadku zakupu Kursu (e-learningowego, grupowego lub indywidualnego), odpowiadamy wobec Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta (PNPK) za zgodność kursu z umową, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
11.3. Jeżeli Kurs jest niezgodny z umową (np. zawiera błędy uniemożliwiające naukę, niedziałające lekcje, nieudostępniono treści), masz prawo złożyć reklamację. Reklamację należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: info@edu-dutch.com.
11.4. W treści reklamacji prosimy wskazać:
- dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, adres e-mail przypisany do konta),
- numer zamówienia (jeśli dostępny),
- opis niezgodności z umową,
- oczekiwany sposób rozwiązania sprawy.
11.5. Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową.
11.6. Jeżeli jesteś Konsumentem, masz również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
- złożenia wniosku o mediację do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,
- skorzystania z pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów,
- skorzystania z platformy ODR (Online Dispute Resolution) prowadzonej przez Komisję Europejską: https://ec.europa.eu/consumers/odr
11.7. Szczegółowe informacje na temat dostępnych sposobów pozasądowego rozwiązywania sporów znajdują się na stronie internetowej: https://polubowne.uokik.gov.pl
12. Prywatność
12.1. Administratorem danych osobowych Uczestników kursów jest Kinga Fiebig dyrektor Academy Edu-Dutch B.V. z siedzibą w Tine van Dethstraat 81, 2331 CD Leiden, Nederland, która przetwarza dane osobowe w celu realizacji umowy, obsługi konta użytkownika oraz zapewnienia funkcjonalności Platformy.
12.2. Korzystanie z Platformy wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych, a także z wykorzystywaniem plików cookies i podobnych technologii śledzących.
12.3. Szczegółowe informacje dotyczące:
- zasad przetwarzania danych osobowych,
- przysługujących Ci praw jako osoby, której dane dotyczą,
- stosowanych plików cookies i technologii analitycznych
znajdują się w Polityce prywatności, dostępnej pod adresem: www.edu-dutch.pl/politykaprywatności
13. Pozostałe postanowienia
13.1. Ceny prezentowane na Platformie mogą ulec zmianie. Zmiany cen nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem — obowiązuje cena aktualna w chwili zawarcia umowy.
13.2. Regulamin może zostać zmieniony z ważnych przyczyn, w szczególności takich jak:
- zmiany obowiązujących przepisów prawa,
- zmiany technologiczne wpływające na funkcjonowanie Platformy,
- zmiany organizacyjne lub biznesowe Academy Edu-Dutch.
13.3. W przypadku posiadania konta użytkownika, zostaniesz poinformowany o zmianie regulaminu drogą elektroniczną – poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail przypisany do konta.
13.4. Jeżeli wprowadzona zmiana regulaminu w istotny i negatywny sposób wpływa na możliwość korzystania z konta użytkownika lub zakupionego Kursu, przysługuje Ci prawo do wypowiedzenia umowy w terminie 30 dni od dnia otrzymania informacji o zmianie.
Załącznik do regulaminu – zasady przekazywania informacji przez użytkowników Platformy
Możliwość przekazywania informacji przez użytkownika
Korzystając z Platformy, masz możliwość przekazywania informacji, które – na Twoje żądanie – są przechowywane w systemie teleinformatycznym Platformy, np. komentarzy, pytań, wpisów na forum lub danych w profilu użytkownika.
Zakazane treści
Zabrania się publikowania i przesyłania informacji, które:
- stanowią nielegalne treści w rozumieniu Rozporządzenia (UE) 2022/2065 (DSA),
- naruszają prawa własności intelektualnej, dobra osobiste lub zasady uczciwej konkurencji,
- wprowadzają w błąd lub są spamem,
- zawierają treści promujące przemoc, nienawiść, dyskryminację lub propagujące ustroje totalitarne,
- mają charakter obraźliwy, wulgarny, mizoginistyczny, szowinistyczny lub godzą w uczucia religijne,
- zawierają treści godzące w dobre imię Academy Edu-Dutch.
Zgłaszanie nielegalnych treści
Każda osoba może zgłosić obecność nielegalnych treści poprzez wysłanie wiadomości na adres: info@edu-dutch.com. Zgłoszenie powinno zawierać:
- uzasadnienie zgłoszenia,
- dokładną lokalizację (URL) zakwestionowanych treści,
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej (chyba że zgłoszenie dotyczy przestępstw wskazanych w dyrektywie 2011/93/UE),
- oświadczenie o działaniu w dobrej wierze.
Tryb rozpatrywania zgłoszeń
- Zgłoszenia rozpatrywane są w terminie do 14 dni.
- W przypadku braków formalnych, użytkownik zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
- O decyzji informujemy zgłaszającego drogą mailową wraz z uzasadnieniem i informacją o możliwości odwołania.
Środki, jakie możemy podjąć w przypadku stwierdzenia naruszenia
W zależności od wagi i charakteru naruszenia, możemy:
- ograniczyć widoczność treści lub je usunąć,
- zablokować możliwość dodawania nowych treści,
- tymczasowo zablokować konto użytkownika,
- trwale usunąć konto.
Odwołania od decyzji
Masz prawo odwołać się od naszej decyzji w terminie 14 dni od jej otrzymania, wysyłając uzasadnione odwołanie na adres: info@edu-dutch.com. Odwołanie rozpatrzymy w terminie do 14 dni.
Brak automatyzacji
Wszystkie zgłoszenia, decyzje i odwołania są analizowane manualnie przez zespół Academy Edu-Dutch – nie stosujemy zautomatyzowanego filtrowania ani podejmowania decyzji.
Zgłoszenia nadużyć
W przypadku notorycznych, oczywiście bezzasadnych zgłoszeń, możemy zawiesić ich przyjmowanie od danego użytkownika, po uprzednim ostrzeżeniu.